••Sαyα tαk bαgus dαlαm ENGLISH , Tapi sαyα boleh bαgitαhu yαng I LOVE YOU .. ••Sαyα tαk bαgus dαlαm GEOGRAFI , Tαpi sαyα boleh tαhu αwαk tinggαl dαlαm HATI sαyα .. ••Sαyα tαk bαgus dαlαm SEJARAH , Tαpi sαyα [INGAT FIRST TIME] sαye kenαl αwαk .. ••Sαyα tαk bαgus dαlαm [KIMIA] , Tαpi sαyα boleh bαgitαhu [TINDAK BALAS] sαyα bilα αwαk senyum .. ••Sαyα [TIDAK HEBAT] dαlαm tiαp-2 subjek , Tαpi sαyα boleh bαgitαhu αwαk yαng sαyα hebαt dαlαm semuα [SUBJEK] , jikα TOPIC nyer iαlαh AWAK ♥♥

Tuesday, January 24, 2012

lara lagi !!!

Hanya sampai di sini sahaja
Kisah cinta kita berdua
Tiada daya selamanya
Terhenti di sini

Biar ku pujuk ati ini
Merawat rinduku sendiri
Setelah aku kau lukai
Sedangkan kau tahu

Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah
walau dipisah laut biru

Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah
Tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu.. percayalah

Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja
Pasti di suatu hari nanti
Ku jejak bahagia...

* ok... first, aku mnat gle lagu ni.. lirik dye ade kena mngena ngan aku... aku arap org yg aku syg faham maksud yg aku ingin smpai melalui lagu ni... i love you damn much.. but mybe ini suratan takdir kita..terpisah sebegini saja.. pasti suatu nanti, ku jejak bahagia... :).. aku pasrah... redha... semuanya... biar ku pujuk ati ini, merawat rinduku sndiri.. aku terima takdirku ni.. :(..



cuma aku na gtaw yang cinta aku hanyalah untukmu, tak pernah goyah, tak pernah jemu, takkan terpadam dalam hatiku.. ia milikmu selamaya.. percayalah.. Insyaallah ade jodoh kita akan bertemu kembali and bahagia selamanya.. AMIN !!!


#sory la jiwang2.. not jiwang tapi luahan hati saya.. dats why saya kata lagu ni ade kena mngena ngan sy.. sekian (:

p/s: sapa x suka x pyah baca, sbb ni blog aku, bkan blog kau.. ikut suka aku la na tulis ape... ksah plak kau kan? peace !! (:

No comments:

Post a Comment